Door ‘My’ T-Mobile belazerd

t-Mobile

Mijn iPhone is gerepareerd! Door Feyzo GSM op de Gedempte Gracht in Zaandam, voor € 45,-, binnen 24 uur. De microfoon was kapot. Daarmee heb ik € 109,70 bespaard. T-Mobile, waar ik een abonnement heb wilde de reparatie doen voor  € 154,70!  7 maanden na de aanschaf van deze iPhone bij My T-Mobile (Life is for sharing!) begaf het toestel het. De ‘zeer vakkundige’ afdeling van T-Mobile deelde mij in een treurig makend standaardbriefje mee, dat na gedegen onderzoek was gebleken dat de schade aan het toestel dusdanig was dat dit niet binnen de garantie-voorwaarden viel.  Ach ja, Feyzo GSM constateerde dat alleen het microfoontje stuk was, volgens hen vervang je een microfoontje binnen 5 minuten en in de handel kost een microfoontje voor de iPhone 4 € 9,95. Dan hoef ik je niet te vertellen hoe ik door T-Mobile besodemieterd ben. Volgens ConsuWijzer heeft men bij normaal gebruik van een mobiele telefoon, die het al na 7 maanden begeeft, recht op een kosteloze oplossing van het bedrijf waar het toestel gekocht is. Volgens de wet moet de verkoper u namelijk een goed product leveren. In de wet staat ook dat het product deugdelijk moet zijn. Is het product niet deugdelijk? Dan heeft men recht op een gratis reparatie of een nieuwe telefoon. Kennelijk hanteert T-Mobile andere wetten. Nu eens kijken hoe snel ik van deze oplichters kan afkomen. Ha, ha, … je voelt het al aankomen, dat kan ik voorlopig vergeten.

 

Fijn bedrijf: T-Mobile – Life is for spoof

Dit bericht is geplaatst in Algemeen, Culinair, De Wereld, Kunst & Cultuur, Natuur, Samenleving, Vormgeving & Design. Bookmark de permalink

Geef een reactie