My T-Mobile kan de pot op

iPhone In februari 2011 verlengde ik mijn T-Mobile abonnement en nam er een iPhone 4 bij. So far – so good. In september 2011, 7 maanden later, begaf  het toestel het, terwijl ik in gesprek was met een klant. Plotseling viel zijn stem weg, terwijl hij mij nog wel kon horen. Alleen op de luidspreker kon ik zijn stem volume geven. Ondanks alle uitgevoerde noodgrepen, bleef het euvel zoals het was. Niets hielp. In armoede maar naar de T-Mobile shop in Zaandam gegaan. Die verkopen je graag een nieuw toestel of een abonnement, maar van service hebben ze geen kaas gegeten (blijkbaar nooit behandeld in de sales-training).

Voor  € 50,- wilden ze het toestel wel opsturen. Wat? … Ja voor € 50,-! Of ik moest de aankoopbon tonen. Die had ik niet bij me. ‘Maar je kunt toch zo zien dat ik een T-Mobile abonnement heb?’ ‘Ja maar daar heb ik niets aan’, was het antwoord van de ‘coole’ verkoper. Een paar dagen later was ik terug, met mijn aankooppapieren. Enfin, het toestel werd opgestuurd. Na een paar dagen kreeg ik een standaard briefje in de bus met de mededeling dat evt. reparatie niet onder de garantie valt. Voor € 154,70 kan mijn toestel vakkundig gerepareerd worden, met 3 maanden garantie op de reparatie! Nou, van vakkundigheid bij T-Mobile heb ik geen hoge pet op en je zult zien dat die fraaie iPhone na drie maanden in elkaar stort. Daar begin ik niet aan. Fijn bedrijf T-Mobile, eerst verkopen ze je een waardeloos toestel, dat het al na 7 maanden begeeft, terwijl ik het ding altijd voorbeeldig behandeld heb: nooit laten vallen, nooit in de toiletpot laten kieperen, niets van dat al. Keurig elke dag de vingerafdrukken eraf gepoetst en dat is echt wel nodig anders kijk je door een vette smog.

Conclusie: ik red mij wel met m’n oude Nokia en ik ga kijken hoe snel ik van dat T-mobile abonnement af kan komen. Ze kunnen de pot op! 

Dit bericht is geplaatst in Algemeen, De Wereld, Samenleving, Vormgeving & Design. Bookmark de permalink